neděle 18. prosince 2011

Pro Vaška


6 komentářů:

  1. Milá Mari,
    teď vůbec nic nestíhám, ale do diáře jsem si na dnešní večer napsala, že se tu u Tebe prostě musím stavit. A dodržela jsem to a taky jsem díky tobě zklidnila tempo i dech a zase se mi chce jen tak snít. DĚKUJU!
    P.S. Vašek se má ;-).

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Vivi,
    moc jsi mě potěšila a strašně ráda Tě virtuálně vidím :). Taky pociťuju nějaký kvap v posledních dnech, co se dá dělat... A Vašek se určitě má :).
    Hezký večer! M

    OdpovědětVymazat
  3. Marianko, krásná fotečka. Vaškovi je fakt už líp. Jezdím občas kolem té jeho chalupy tady u nás. Až zase pojedu zapálím mu tam taky svíčku. Hezký zbytek večera. Pá J.

    OdpovědětVymazat
  4. Zasáhlo mě to víc, než bych čekala...
    Klidný večer, Marianko!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Jani,
    ani jsem netušila, že bydlíš blízko... Hezké dny!

    Helenko, :*!

    OdpovědětVymazat
  6. Mila Marianko, ♥♥♥ pro tebe! Hezke dny, Katerina

    OdpovědětVymazat