čtvrtek 2. února 2012

Kůtě

Malinké, do dlaně, voňavé a hřejivé.




19 komentářů:

  1. to jsem ještě nikde neviděla, je to moc pěkný nápad

    OdpovědětVymazat
  2. A jak krásně spinkají....kouzelné!
    Moc zdravím, Marianko!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,
      no, zachtělo se mi vyrábět něžnosti... A už jsou prodané :).

      Vymazat
  3. Tak, teď už vím, co je to, když se řekne, že jdu na kutě:-D. Jdeme k Hele pro mazlíčky, do ručičky:-D))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renato,
      to by šlo, vezmu kůtě a jdu na kutě :). Kůťata, to se říká u nás na Poličsko-Litomyšlsko-Hlinecku.

      Vymazat
  4. Kouzelní, úplně člověka lákají chránit je, ty křehké sny...

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Marianko, jak to děláš, že ti tu zpívají ptáčci??
    něžné máš kočičky!

    OdpovědětVymazat
  6. A taky moc milounké a jemňounké. Prostě k umazlení.

    OdpovědětVymazat
  7. je nádherné, milé. něžné.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Marianko, to je kouzelná drobnůstka!!! Krásný mrazivý víkend. J

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš,
      mrazivý, a jak... Včera jsem si představovala, když bylo cestou autem -26, jaké by to bylo, kdyby bylo +26; docela mě ta představa pohltila :).

      Vymazat
  9. MOC MILOUČKÉ ŠITÍČKO.
    PĚKNOU SOBOTU PŘEJII.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  10. Jéj, napadá mě jen "ňu, ňu, ňu"....;)

    OdpovědětVymazat