čtvrtek 2. února 2012

Kůtě

Malinké, do dlaně, voňavé a hřejivé.




19 komentářů:

  1. to jsem ještě nikde neviděla, je to moc pěkný nápad

    OdpovědětVymazat
  2. A jak krásně spinkají....kouzelné!
    Moc zdravím, Marianko!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,
      no, zachtělo se mi vyrábět něžnosti... A už jsou prodané :).

      Vymazat
  3. Tak, teď už vím, co je to, když se řekne, že jdu na kutě:-D. Jdeme k Hele pro mazlíčky, do ručičky:-D))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renato,
      to by šlo, vezmu kůtě a jdu na kutě :). Kůťata, to se říká u nás na Poličsko-Litomyšlsko-Hlinecku.

      Vymazat
  4. Kouzelní, úplně člověka lákají chránit je, ty křehké sny...

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Marianko, jak to děláš, že ti tu zpívají ptáčci??
    něžné máš kočičky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dani,
      protože se těším na jaro :).

      Vymazat
  6. A taky moc milounké a jemňounké. Prostě k umazlení.

    OdpovědětVymazat
  7. je nádherné, milé. něžné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Am,
      zdravím; těší mě, že se líbí :).

      Vymazat
  8. Ahoj Marianko, to je kouzelná drobnůstka!!! Krásný mrazivý víkend. J

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš,
      mrazivý, a jak... Včera jsem si představovala, když bylo cestou autem -26, jaké by to bylo, kdyby bylo +26; docela mě ta představa pohltila :).

      Vymazat
  9. MOC MILOUČKÉ ŠITÍČKO.
    PĚKNOU SOBOTU PŘEJII.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  10. Jéj, napadá mě jen "ňu, ňu, ňu"....;)

    OdpovědětVymazat