úterý 28. června 2011

Zpívejte ještě!

Bydlíme kousek od lesa, přesně asi dvacet šest metrů, takže je pochopitelné, že když ráno otevřu okno, zazní ranní koncert. On tedy zní, jak jsem tuhle zjistila, už od ranních čtyř hodin, ale to jsem slyšela opravdu mimoděk :). Mluvím sice v přítomném čase, ale všimli jste si, že v několika posledních dnech začíná ptačí zpěv slábnout? Říká se, že do svatého Jana, tzn. do 24. června nebo tak nějak kolem, ptáčci prozpěvují svoje vábicí písně, pak už asi myslí na to, jak se postarat o novou generaci a nabrat sílu na zimu, kdoví...

Jako pozdrav všem ptáčkomilům posílám pěnkavu, slavíka a ukřičeného vrabce.






Prozpívané dny všem!

5 komentářů:

  1. MILÁ MARIANO,
    MÁM MOC RÁDA TAKOVÉ OBRÁZKY PTAČÍ ZPÍVÁNÍ HNED PŘI PROBUZENÍ U NÁS TY RÁNA VYPADAJÍ PODOBNĚ TAKÉ BYDLÍME KOUSEK OD LESA.
    PŘEJI KRÁSNÉ LÉTO.
    ADÉLA

    OdpovědětVymazat
  2. Mariano, tak my máme hned u okna tuji a odtud se po ránu ozývá taková muzika...mám to moc ráda. Krásné obrázky...hezký den. Peťa

    OdpovědětVymazat
  3. Marianko já těch zvuků mívám více, jeleny, kaňoury... :-)))). Přeji Ti pěkné léto a brzké uzdravení. Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Marianko, ptačí zpívání miluju už od mala a nejkrásnější je tak někdy od páté hodiny ráno, kdy je kolem jinak ještě ticho a jen ta drobotina oslavuje nový den. A tvoje obrázky jsou nádherné!!! Krásný večer. J

    OdpovědětVymazat
  5. To je stejně nejkrásnější muzika, ta ptačí :).

    Hani, jelena jsem slyšela asi dvakrát, docela jsem měla strach... A kanců tu máme dost, ale ještě žádný nezpíval :).

    OdpovědětVymazat