středa 19. října 2011

Kam se slunce schovalo?


...do přísavníku


...dřínkové šťávy


...topolovky


...červené řepy


...a trochu i do téhle vlny, červánkově obarvené
poslední dřínkovou šťávou

Přeju krásný, nejlépe slunečný, den!






7 komentářů:

  1. Milá Mari,
    a víš, kam ještě? Do tvého srdce - jsem si jistá, že tam je tolik slunce, že k Tobě budu jezdit v zimě pro ohřátí ;-).
    Fotky mě okouzlily a usmívám se tu jako měsíček na hnoji.
    Pa pa. Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. Mariano,
    děkuji za gratulaci na blogu u Katerine :-)
    Díky ní jsem právě objevila Váš blog a už nakukuji ;-)
    Zaujal mě hned Váš profil a poslední příspěvek s krásnými fotečkami :-)
    Jdu zkouknout další ;-)
    Ilona D.
    P.S.Jo a sluníčko už je dnes zase zpátky na obloze :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Marianko, schovalo se moc krásně!
    Příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Toď otázka..., kam jinam, než do srdcí dobrých duší o:)))
    Všem dobrým duším přeji slunečný w.e.

    OdpovědětVymazat
  5. Marianko,
    sluníčko je tady - u Tebe!!!
    Krásné fotky!!
    ta první - nemůžu se na ni vynadívat!!!
    Přeji krásný víkend!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. MARIANKO, MOC KRÁSNÉ FOTEČKY.
    HEZKÉ KOUKÁNÍ.
    DĚKUJI ZA NÁVŠTĚVU U MĚ. BUDU RÁDA, KDYŽ ZASE PŘIJDEŠ.
    MĚJ SE MOC HEZKY A MĚJ DNY PLNÉ SLUNÍČKA.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  7. To jsou barvy! Sluníčkem prohřáté.

    OdpovědětVymazat