neděle 9. října 2011

Wreath Time

Taky vážete?






Pěkný nový týden všem!


9 komentářů:

  1. Marianko, vážu, vážu a připomněla si mi, že jsem ještě neudělala buxusu zástřih a nemám nový buxusový! Ty máš jeden hezčí než druhý!
    Příjemný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Šikula,hezká inspirace!Také už jsem motala, motala Hortenze.

    OdpovědětVymazat
  3. Nevážu, nestíhám, ale tohle? Naprostá nádhera!!! Takhle dokonale by mi to stejně nešlo, radši se jen budu kochat;-).
    Hezký zbytek neděle

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, díky, děvčata :*!
    Nejsem žádný umělec, pořád vážu stejně - drátem na korpus z přísavníkových větví. Jsem vděčná, že je zahrada i příroda tak štědrá, to se pak vzpomíná, když je venku bílo...

    OdpovědětVymazat
  5. Marianko, to je krása, já mám šípkový, ale hrozně moc se mi líbí ten z těch drobounkých šípků, je takový vzdušný a nádherný, takový bych si jednou přála ♥ teď ještě vypěstovat někde ty šípky :-)))

    OdpovědětVymazat
  6. Marianko, to je nadhera. Ty dva sipkove, wau!!! Ja ted nevazala nic, ale naladila jsi me :o) Mej krasny tyden, Katerina

    OdpovědětVymazat
  7. Překrásné věnčení!Michaela

    OdpovědětVymazat